Aug 30 2007

Bucură-te de bucuria lui Bucurel!

Published by Cezar Paul-Badescu at 12:21 am under Polemici

Se declară „de stînga” şi are maşină de fiţe şi secretară personală.

Face tapaj cu ecologia şi vara asta împărţea pahare de plastic, pe post de scrumiere, celor care fumau pe plajă (plastic ecologic, fireşte, mult mai ecologic decît mucul de ţigară!…).

Se zbate, săracu’, pentru binele nostru, al tuturor, şi cîştigă, dintr-o trăsătură ecologică de condei, 20.000 de euro ca bani de buzunar.

Păi cum să nu te bucuri de bucuria lui Bucurel?

Possibly Related Posts:


29 responses so far

29 Responses to “Bucură-te de bucuria lui Bucurel!”

  1. Cinabruon 30 Aug 2007 at 11:51 am

    Mda, Bucurel este deja un personaj atat de mediatizat si de interesant … Dupa mini-scandalul starnit de adeziunea sa stangista, ce putea sa urmeze decat ecologizarea plastifiata a plajei ? Intotdeauna am avut o pasiune aparte pentru cei care se declara alaturi de cei “umiliti si obiditi”, dar iau purcoiul de bancnote tocmai de la aia pe care, ideologic, ar trebui sa ii injure. Curat mestesug de vedeta…

  2. cezarpaulon 30 Aug 2007 at 12:12 pm

    Ceea ce ma deranjeaza pe mine la respectivul personaj e ipocrizia. Ca, de fapt, nu moare de grija chestiilor pe care le sustine, ci se foloseste de ele sa parvina. (Si iata ca i-a iesit pasienta…)
    Ai dreptate: asta inseamna, pina la urma, sa fii vedeta.

  3. Cinabruon 30 Aug 2007 at 12:29 pm

    Presupun ca urmeaza aparitia la Dansez pentru tine, editoriale si panseuri in Cosmo, The One, Kudika, pictoriale prin reviste similare, si ulterior, incet incet, o aparitie surpriza in viata politica damboviteana. Dar inainte de orice trebuie sa se cupleze cu o cantareata dintr-o trupa de unica folosinta (io le zic trupe-tampon sau trupe-prezervativ). Doar e nevoie de mediatizare, domne, nu asa…

  4. vasileon 30 Aug 2007 at 1:08 pm

    Cum stăteam eu ca Moromete pe prispă şi mă uitam la acest produs într-adevăr antipatic pe nume Bucurenci mintea începu să-mi scârţâie încet, încet şi produse următoarea cugetare: boala tinereţii este naivitatea, ce dă în aroganţă nemeritată încă, iar boala seniorilor este senilitatea. Nu vreau să mă iau de cei în vârstă, Doamne-fereşte !, aş vrea doar să spun că ar trebui să fim mai îngăduitori cu Bucurenci, pentru că nu e atât de rău (cred). E doar tânăr.

  5. dragos con 30 Aug 2007 at 2:26 pm

    Din cauza/graţie acestui articol, am deschis şi eu blogul lui Bucurenci – doar despre el e vorba, nu? În afară de faptul că a publicat un roman la Polirom şi că e fan Marx – ocazie cu care Pleşu l-a făcut vedetă – nu ştiu mare lucru despre B. Nici din blog n-am aflat mare lucru, decât că e implicat in nişte proiecte ecologiste. Ma opresc aici. Oare-ar trebui să ştiu mai multe?…

  6. gramoon 30 Aug 2007 at 3:09 pm

    Hmmm,… sa vedem,… Nu, mai bine nu spunem nimic. Poate exista si ipocriti stilati, culti, inteligenti, de care sa merite sa ne luam, nu? :)

  7. pymmon 30 Aug 2007 at 4:08 pm

    dreapta era prea la moda si s-a uzat de la revolutie incoace; nationalismul n-are fatza europeana; “umanismul” era compromis de voiculescu; se vede de la o posta ca popularii n-au identitate.
    nu-ti ramane decat sa te faci stangist, mai ales ca, la sub 40 de ani, nu risti sa fii suspect; se mai gaseste vreunul care sa-ti spuna verde in fatza, pe blog, ca bati cu ipocrizie campii… se mai gaseste si vreun prieten care sa-si faca amicii atenti la ce scrie pe blogul cu pricina….

  8. bola-de-nieveon 30 Aug 2007 at 4:29 pm

    un produs antipatic, indeed. self-absorbed, snob, stangist de catifea (if possible). singurul tratament posibil? ignore.

  9. Crison 30 Aug 2007 at 4:58 pm

    exact, “produs”! bine punctat

  10. cristofon 30 Aug 2007 at 5:32 pm

    ecologist care merge masina lui de fite cu 180 km pe ora
    in capsorul lui ala verde nu s-a intrebat oare cat ii creste consumul si cat Co2 lasa in urma?
    cu asa ecologisti mai avem un pic si ii depasim pe americani la gradul de poluare.

  11. cezarpaulon 30 Aug 2007 at 5:56 pm

    Acum sa nu creada cineva ca as avea insomnii din pricina respectivului personaj. E-adevarat, el nu merita osteneala.
    Dar nu el, propriu-zis, ma intereseaza, ci tipul uman pe care-l reprezinta. Pina la urma, in chestiune sint stingismul-caviar si ecologismul de opereta.

  12. dadatrollon 30 Aug 2007 at 6:03 pm

    Deci, cine e Bucurel in viata reala?

  13. cezarpaulon 30 Aug 2007 at 6:44 pm

    @ dadatroll: Cu intrebarea asta, am putea face un mic concurs, de tipul testelor-grila.

    a. Bucur, legendarul intemeietor al orasului Bucuresti
    b. Basescu Traian, presedintele Romaniei
    c. Boureanu Cristian, deputat trendy, sot al modelului Valentina Pelinel
    d. Blaga Lucian, scriitor român
    e. Berea Bergenbier, brand românesc
    f. Nici unul din raspunsurile de mai sus :-)

  14. runbabyon 30 Aug 2007 at 8:07 pm

    dar de unde 20 000 euro si dintr-o trasatura de condei numa’ :) ? share your insight ;)

  15. machiavellianon 30 Aug 2007 at 9:16 pm

    Despre ecologistul de plastic Bucur-enci am vorbit si eu la mine pe blog, cand abia isi anuntase masina.

    Ei, ce sa-i faci, e trendy sa fii mare ecologist, sa te faci ca citesti din Marx, sa apreciezi revolutia lui Guevara si sa iti pese de gorilele vargate din Guatemala.

  16. procleton 30 Aug 2007 at 9:19 pm

    Voi sunteti invidiosi ca e baiat frumos si il plac fetele emo. Recunoasteti !

  17. pymmon 30 Aug 2007 at 10:39 pm

    te pomenesti, Cezar, ca te feresti de nume pentru ca ele numesc:)?

  18. cezarpaulon 30 Aug 2007 at 11:24 pm

    …iar numirea creeaza realitatea. :-) ))
    Nu, dupa cum am mai spus, nu am nimic cu Bucurenci.

  19. socializareon 31 Aug 2007 at 12:41 am

    de ce nu rezista lumea asta sa discute politica?
    ttentatia asta asa mare..ca chipurile te pricepi fie ca esti inginer, pompier,scriitor sau sofer…
    si daca nu e de politica macar sa fie un rahat de numarat.Azi e umbra sau imaginea sau proiectia lui bucurenci… sau chiar bucurenci.

  20. Liviu V.on 31 Aug 2007 at 1:20 pm

    Mi se pare aiurea sa vrei* ca toti oamenii de stanga sa fie saraci; cred ca stangistii pot avea masini (poate nu de fite) si sa fie in acelasi timp stangisti veritabili. Cred ca e mai important ce faci decat cu ce masina mergi. Daca faci un lucru foarte bine, e normal (chiar si pentru stangisti) sa primesti bani multi pentru munca.

    Acu’ ce sa zic, despre Bucurenci nu stiu foarte multe, dar, din ce am citit pe blogul lui – articole despre comunism aiuritoare -, din disputa cu Andrei Plesu, din prezenta TV, mi-e antipatic. Cu toate astea, nu-mi pasa nici de masina lui, nici de castigul lui, cata vreme sunt bunuri obtinute legal.

    Cred ca ecologismul e bun (ha, ce truism!) si, daca Bucurenci il poate face o cauza trendy (prin urmare raspandita), n-o sa-mi pese prea tare de ipocrizia lui.

    *e vorba de un “tu” generic, nu de CP-B

  21. pymmon 31 Aug 2007 at 2:26 pm

    liviu v.
    da. e o prostie sa pretinzi un stangism facut de saraci (mai avem unul sarac si cinstit, care a fost sustinut de o camarila care numai de stanga nu era), dar aici e vba de altceva; ca sa fii coerent, trebuie sa nu existe o distanta atat de mare intre discurs si maniera de actiune; nu una vorbim, alta fumam.

  22. eugenson 31 Aug 2007 at 5:25 pm

    e asa usor sa te iei de bucurenci :)

    nu stiu cui si de ce i-ar pasa. si-a construit o imagine, acum mananca de pe urma ei. nu e el de vina, de vina sunt fraierii care au pus botul la prostiile lui.

  23. dadatrollon 31 Aug 2007 at 7:38 pm

    OK, atunci cine e Bucurenciu in viata reala?

  24. supastaron 31 Aug 2007 at 11:50 pm

    problema nu e ca ecologistii (sau orice fel de activisti de acest gen) castiga multi bani si pot trai pe picior mare tocmai sustinand o cauza aparent altruista (altii castiga super bine, si poate si mai usor, fiind egoisti), ci e ca unii dintre acestia se considera , mai rau, se proclama in gura mare, de stanga. aici e buba. aici e antinomia.

  25. Danielon 03 Sep 2007 at 6:09 pm

    Foarte ciudat… sa fii om de stanga si sa prosperi fara nicio urma de jena intr-o societate capitalista… si apoi sa o denigrezi ca nu toti castiga la fel ca tine… daca tot e de stanga, de ce nu traieste ca un autentic om de stanga? Idioata intrebare, recunosc… adevarul e ca daca e trendy, atunci adevarul e mai putin relevant si adopti si opinii care sunt in totala contradictie cu ceea ce esti…

  26. isuciuon 03 Sep 2007 at 9:54 pm

    @Daniel : este corect ce spui.Mai bine zis, ai exprimat ceea ce gândesc şi eu.

  27. kogaiononon 05 Sep 2007 at 9:20 am

    fenomenul de nisa s-a identificat usor intr-o combinatie deloc inedita, cu mesaje numa’ bune de barfit: ecologisti stangisti! Mai ramane sa ne punem cravata rosie in piept si sa mergem la munca patriotica, in spiritul iubirii patriei muma! Patetic, dar face furori… din pacate! A fi de stanga nu e o crima, atat timp cat accepti si dreapta… ceea ce intr-o societate normala se poate (azi)… oare si intr-una utopica, marxista de exemplu, se mai poate? 45 de ani ne-au aratat ca nu e posibil… sa mai speram? mi-e rusine sa ma si gandesc…

  28. fabyon 05 Apr 2009 at 12:01 am

    Dragos Bucurenci se autointituleaza “Environmentalist at large” genul “il iubesti sau il urasti”, insa eu aleg cea de-a treia cale, il ignor complet. Pentru ca este o submediocritate increzuta care nu spune nimic, un complexat care debordeaza de teribilism si care se vrea important pentru ca stie prea bine ca este un ratat, un incapabil, drept pentru care incearca sa se bage in lucruri la care nu se pricepe, adica in ecologie, adunand cu de-a sila voluntari pentru o munca patriotica inutila si perimata. Se vrea artist insa e o nulitate, la ecologie si politica se pricepe oricine, de aia merge tara asa cum merge, artistii fac ecologie si ecologistii fac arta, in timp ce poporul se zgaieste tamp la sanii Magdei pe OTV. Intelectul bucurenciului aluneca spre zone insalubre ale istoriei si societatii, torpiland cu tupeul sau terifiant, mizerabil si anost, intelectuali de vaza ai culturii romane. Dragos Bucurenci, autorul unei jenante maculaturi cu pretentii de roman, intitulata RealK, se doreste a fi un intelectual de elita – dar nu este decat un impostor ieftin. Dragos Bucurenci, da-mi voie omule, sa te ignor in urmatoarele decenii, sa uit ca ai existat vreodata, ca pe un proiect ieftin al unei epoci de tranzitie si criza a valorilor adevarate si perene. Sa fii iertat si uitat !

  29. dadatrollon 06 Apr 2009 at 3:35 am

    “Pentru ca este o submediocritate increzuta care nu spune nimic, un complexat care debordeaza de teribilism si care se vrea important pentru ca stie prea bine ca este un ratat, un incapabil, drept pentru care incearca sa se bage in lucruri la care nu se pricepe”

    Uni oameni sunt obsecdati de Gramo asta.

    dadatroll´s last blog post -> O intamplare nemaipomenita din viata mea

Trackback URI | Comments RSS

Leave a Reply

CommentLuv Enabled